Lördagen + imorse

Godmorgon är kanske fel ord men god förmiddag (?) haha!

Jag hade det jättetrevligt igår.
Först spelade vi med andra ord, haha riktig klassiker! Sen så pratade vi mest och lite sånt. Fick ett sms om jag ville dra med på fest i stan men pallade inte så drog mig hemmåt runt halv elva när de flesta andra dragit. Men hade iallafall en jättetrevlig kväll hos Caroline!
+ Emilia som vägrade vara med på bild...
Nu på morgonen har jag bara kollat på harry potter (lol) ska snart äta lite lunch och skulle egentligen träffat papi ikväll men jag har inte tagit min medicin på typ tre dagar, dumt jag vet! Så ska väl ta den nu men är på sjukt dåligt humör så bättre om jag stannar hemma, haha. Har inte haft en dag då jag inte gjort någonting sen tisdags..

Kommentarer
Postat av: n e j j a - you can try byt never stop me

sv: taack :)

2012-06-03 @ 15:08:27
URL: http://neaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0