29 Mars

Ska sluta med emoinläggen nu. Jag är inte sån egentligen men precis som alla andra så har jag dåliga dagar.

I torsdags så sov jag hos alva, det var kult och när jag väntade på bussen i fredags så träffade jag milla som jag inte träffat på år och dar. Senare på kvällen kom Emmisen till mig och vi kollade på skräckfilm och myste med massa gott.
På lördagen när vi vaknade tog vi en promenad till högarna, följde med henne till hennes jobb och va där en stund sen tog jag en promenad hem.
På kvällen trräffade jag min pappa och lillebror vi åkte hem till farmor och åt mat. Lite släktingar som jag inte träffat på väldigt länge var där också, trevligt. :)
Efter de åkte jag ut och träffade David.

Söndag: Träffade Alvos. Vart vattenpipa på bryggan med filtar och efter de så gick vi och köpte en pizza. Mer Ost hette den, skit god! Bara massa olika ostar på den, hehe. Egentligen hade stället stängt men eftersom vi är så söta så gick fick vi köpa ändå hihihi. Kollade på Eva och Adam när vi kom hem till mig.

Måndag: vart sjuk, va de på tisdagen också.

Onsdag: Tvättade och gick på en idrottslektion. Käka sushi med mamma och gick lite på stan. MYZZ.

Idag blir de matteprov sen så ska jag väl ta tag i mitt rum som ser förjävligt ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0