Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig


1. Jag har svårt att lita på människor och därmed svårt att släppa folk tätt inpå livet.

2. Jag har sjukt störande tvångstankar som t ex att jag måste göra saker i ett visst mönster hela tiden.

3. Jag blir nästan aldrig kär. Varit kär i en kille sen har jag gillat två andra killar men även svårt med de.

4. Jag har så länge ajg kan minnas haft problem med mat. Mår illa väldigt ofta när jag ser eller känner lukt av mat. Har dock blivit bättre på senaste tid.

5. Jag har ett superminne.

6. Jag har svårt att visa mina känslor, blockerar dem ofta för att jag inte orkar.

7. Matte är och har alltid varit mitt favoritämne tills jag började natur och de blev för mycket. Men nu känns de som jag hittat tillbaka till min mattebok. <333

8. Jag är väldigt envis.

9. Jag tänker alltid för mycket och överanalyserar allt.

10. Finns inte en chans i helvetet att jag skulle orka en endaste dag utan musik.


Kommentarer
Postat av: ida -

jag har kört igång bloggen min igen. Om du gillar Justin Bieber & är ett fan av honom så följ gärna den. Kram :)

2012-04-15 @ 13:31:48
URL: http://beliebersverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0