Jag har lurat mig själv för många gånger nu

Min helg har inte varit speciellt händelserik.
I fredags chillade jag mest. Sen i lördags så åkte jag till mediamarkt med mamma där hon shoppade loss haha, även ajg fick lite saker med mig hem. :) Åkte och handlade också och köpte godis till mig, mehe.
Direkt när jag kom hem åkte jag till vholma direkt och träffade Viktor, Alva och Theodor.
Jag och Alva flummade mest runt som vi brukar göra och sen när viktor och theodor somnat så målade vi theodors naglar och hade läppstift i hans panna. hAHAHAH. Kollade lite på film sen drog jag hem.

Nu sitter jag här med Lovsan och hon ssjunger väääldigt fina sånger för mig, höhö aja måstr fixa med lite saker nu.

Förövrigt är jag sjukt trött på en person, hatar folk som äsger så jävla mycet men inte menar ett skit. ARGGG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0