My heart is refusing me

Älskar fyris för att vi är lediga imorgon! Dock är inte jag helt ledig för att jag har en tid på svartbäckens klockan nio och efter det så ska jag tjäna lite pengar. Men värt.

Sitter just nu i min säng och lyssnar på lugna favoriter (lol) haha lyssnar alltid på de på kvällen, mysigt på något sätt.

Idag var våran svenska inställd så drog till stan för gofika med Louise och senare kom Sabina och Julia. Efter de va de ett prov jag inte skulle göra så jag var ledig men kunde inte dra hem.

Förresten har jag nog aldrig uppskattad skolan så mycket som jag gjort dem två senaste dagarna. Efter att varit sjuk i en evighet (okej, 1,5 vecka. Men inte fan gick tiden fort..) så märker jag verkligen hur skönt det är att komma iväg och träffa mina fina vänner. ♥

Lite smått gay inlägg, har tråkigt och nu ska jag kolla klart på bigbrother och sen tvinga mig i säng. Bleh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0