Valborg

Egentligen är jag inget stor fan av högtider. Speciellt inte valborg. Midsommar är mysigt i öregrund, nyår är helt ok.
Valborg är väl den mest onödiga av dem alla. Känns som att man måste göra något bara för att göra något. Verkar inte finnas några bra hemmafester idag heller och eftersom att jag är för ung för att gå på krogen så är de enda de i min ålder ska göra är att springa runt på stan och supa verkar de som.
Jag menar inte att jag ska sitta inne för tycker de är så svårt att göra ingenting när i stort sett ALLA är ute och har kul.
Däremot älskar jag att imorgon är de första maj vilket betyder att de med all sannolikhet kommer att fortsätta vara varmt och att de om 9 dagar är min b-day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0