1 februari

Somnade klockan 7 igår, hehe.. SKulle bara vila sen vaknade jag klockan 11 och så var den kvällen borta..:( Lika bra att fortsätta sova då.
Började dagen med fysik labb (så fucking tråkigt), Kemi labben var lite roligare och gaanska mycket lättare. Hade bara tyska sen och slapp sista lektionen för skulle till sjukhuset.

Efter att jag varit på sjukhuset åkte jag och min fina mami till gränby, gick runt där ett tag och kollade, fick inte med mig så mycket hem. Nu sitter1 jag i luthagen och har precis ätit pannkakor. Sover nog här. Ska försöka plugga lite, men har glömt min miniräknare i skolan..

JUSTEEEEE. Idag i matsalen så lurade ett äckel mig (läs Julia) att gå före henne att lämna tallriken, självklart ser inte jag att de är köttgryta som ligger på golvet och råkar kliva i de.. Vilket resulterade att jag höll på att halka asså i det, inte bara en gång utan TVÅ. Halva matsalen kollade också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0