26 Januari

Såg att jag skrivit fel datum på inläggen innan, tjejen med koll.. Nu vart det rätt iaf, eller hoppas jag.

Inatt sov Alva hos mig, de va myyys. Började skolan 10 i 9 imorse med tyska asså döö. Sista lektionen hämtade mamma mig och vi åkte till sjukhuset, va där i två timmar. Så jävla drygt. Förstod knappt vad dem sa i slutet för att jag var så trött. Efter de åkte vi till Ikea och apoteket.

Nu har jag bara pluggat eller pluggat, skrev en uppsats på 50 min. Är fan inte nöjd men har ingen energi till att rätta till den på något sätt. Ska väl läsa igenom den en gång nu och skicka in den, sen ta bort mitt smink, borsta tänderna, kolla klart på pretty little liars sen sooova. Så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0