ful lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Alva
Vad gjorde du kl 08 i morse? kollade på pretty little liars
Vad gjorde du för 15 min sedan? kollade lite bloggar
Det sista du sa högt? hejdå
Det senaste någon sa till dig: Jag ringer dig imorgon
Vad har du druckit idag? mjölk, vatten, saft
Vad var det senaste du åt? lasagne
Vad var det senaste du köpte? dricka, haha lol
Vad är det för färg på din ytterdörr? den e brun fan
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt och antagligen kallt
Godaste glassmaken? vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njae, vet inte
Sover du tungt? hehe ja
Drömmer du mardrömmar? rätt ofta, ja :(
Trivs du med ditt jobb? Jobbar typ aldrig men jarå. :)
Favoritklädsel? oj, vet inte.

Vad ser du om du tittar till höger? mitt ostädade rum..

Vad gör dig glad just nu? åååh inget..
Vad ska du göra härnäst? städa mitt rum
Höger el vänsterhänt? dubbelhänt, höhö
Humör just nu? ångest över kommande veckans plugg
Favoritgodis? colaflaskor
Kläder just nu? svarta byxor med hög midja, vit spetströja, vit spets bh, vita spets trosor och vita och svartrandiga strumpor hah
Sommarplaner? Inga alls!
Hur många kuddar sover du med? 4 – 5
Morgon eller nattmänniska? hmm bägge
Vad är viktigast för dig? Min familj, vänner.
Är du kittlig? haha som fan
Snarkar du? när jag är förkyld hahaha fyyy..
Stjärntecken? oxeeee
Äckligaste insekten? Maskar och larver och spindlar.
Stökigt el välstädat? fruktansvärt stökigt i mitt rum just nu, KAAOZ

Vad längtar du mest efter just nu? lyckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0