You never know how much you like someone until you watch them like someone else

I fredags träffade jag min vän Emma en snabbis efter skolan. Åkte sen hem och åt och sen bar de vidare med Julia och Michelle på förkrök, sen drog vi fyriselever därifrån till midnight madness. Va inte där så länge, drog på fest i årsta typ? Men kände när jag kom innanför dörren att jag verkligen inte orkade så tog taxi hem och kollade på film hehe. :)))

I Lördags när jag vaknade träffade jag Alva, vi gick på stan och träffade Jessica en stund också. Skulle krökat på kvällen men mådde piss.

Idag skulle jag då ha pluggat men de har jag inte gjort. Nu ska jag fortsätta deppa på min emosöndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0