Höjden av respektlöshet

Fortfarande så j*vla irriterad. Alla tjatar på mig hela tiden att jag ska göra massa saker osv..
Inte därför jag var sur igår utan det var för att jag kom och tänka på dem som var hemma hos mig och tog min Ipad för en månad sen. Förstår inte hur man kan göra något sånt?
En av killarna har inte ens uppehållstillstånd enligt några bekanta till mig och polisen hittar inte hans namn i register heller så det lär ju ligga någon sanning i det..?

Två killar var det iallafall, bägge bor i salabacka eller gränby. Har lust att skriva ut deras namn här så att det hamnar på google, mehe. Fast det kommer jag inte göra för vill inte sätta mig i någon läskig situation, man vet ju inte vad dom skulle kunna göra. Haha. Men iallafall var jag så arg igår så jag skrev ett meddelande på facebook till en utav dom här killarna (den andra killen kan man inte skriva till, undra varför..) jag var så jävla arg så kom en massa ordspya jag kommer ångra men!

Hur kan man vara så dumma? Det var fyra killar hemma hos mig + jag och Alva. Två av killarna som var theo och Josef var kvar när jag upptäckte att den var borta, dom hade inga väskor heller så de är omöjligt. Dom andra killarna gick samtidigt ungefär och de första dom sa var "är det din Ipad" sen nästa dag när vi försöker ställa dom lite mot väggen säger de "driver ni? vi såg inte ens en Ipad".

IDIOTER.
Bilden är tagen från google.

Kommentarer
Postat av: ellinor

svar: tack! :)

desamma!

2012-06-04 @ 10:16:09
URL: http://ellinorkryss.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!

Tack för kommentaren.

Jag hoppas att det löser sig detta med din Ipad. Inget kul när folk stjäl i ens hem...

Ha en bra dag!

2012-06-04 @ 12:04:22
URL: http://airams.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0