30 dagars lista

Ny månad så why not. :)


Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

Dag 2 - Mina föräldrar

Dag 3 - Mina bästa vänner

Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Dag 5 - Bloggarna jag läser

Dag 6 - En bild på mig när jag var liten bebis

Dag 7 - En tv-serie jag älskar

Dag 8 - En låt som får mig att gråta

Dag 9 - Typ av killar jag faller för

Dag 10 - I min handväska

Dag 11 - Det här hade jag på mig idag

Dag 12 - Vad jag skulle göra om jag fick 10 miljoner

Dag 13 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Dag 14 - Någon/något som har haft störst inverkan på mig

Dag 15 - En bild på mig själv för ett år sen

Dag 16 - Bästa resan jag har varit på

Dag 17 - Någon jag skulle vilja byta utseende med

Dag 18 - Min favoritårstid och varför

Dag 19 - Min första kyss

Dag 20 - Mina 10 st favoritappar

Dag 21 - Ett av mina favoritminnen

Dag 22 - Mina rädslor/fobier

Dag 23 - Min favorit film

Dag 24 - Det här får mig att må bättre

Dag 25 - En bild på mig med en annan hårfärg

Dag 26 - Fem bilder från olika minnen 2011

Dag 27 - Mina 5 populäraste webbsidor

Dag 28 - Den finaste platsen du har varit på

Dag 29 - Det här upprör mig

Dag 30 - 10 favoritlåtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0