Hunger games

Sitter på balkongen och solar nu när de är så fint väder, man är ju nästan tvungen då. Läser boken "hunger games" som är en bok jag verkligen rekommenderar, dock är jag bara på tredje kapitlet.
Den har ju precis gått på bio. Någon som sett den och tyckte den var bra?
Ska se den när jag läst klart boken, böckerna är alltid bäst tycker jag!

Jag har alltid älskat att läsa, ända sen jag började läsa. Älskar att när man läser en bok kommer man liksom in i en ny värld, sen är de ju tråkigt när en bok tar slut också.. Men har alltid haft ett stort intresse för böcker och förstår inte vissa tycker de är "töntigt"?


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2012-05-25 @ 07:41:09
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0