Jag lever

Ville bara säga att jag lever hehe.
I lördags var jag först på kalas hos min kusin som har fyllt sju, så sööt. Efter de skjutsade pappa mig till Emma, där hon och felicia var. Lite senare kom Idil och Carro.
Vi åt asgod mat :))) fick en jättefin tröja av emmisen och fellan, TACK TJEJER.
Skulle ha följt med på fest men känner mig ännu inte stabil för sånt än så vart bara ett glas vin till maten. Tog taxi hem rurnt 10.

I söndags träffade jag min saknade kusin. Vi åt på tacobar, såå gott och sen bjöd hon mig på fika på waynes. Vi gick upp till farmor och chillade lite tills vår bio började. Filmen var asbra, vi såg "Friends with Kids".
Fullpackad bio!
Har inte hänt ngt spec de senaste dagarna, så struntar i att skriva om dem. Ska äta cupido med Alva idag, så nu väntar jag på att hos ska träna klart.
Nu har jag skrivit ett sånt där inlägg som ingen kommer orka läsa, hehehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0