Long time, no see

Har inte skrivit på ett tag av vissa skäl men kan berätta vad jag gjort i veckan.
Måndag: Va de chillkrök hos söderberg med henne, Fellan, Ellan, Jonas, Cassie, Sara och Linda. Spelade spel, drack och massa annat. Sov kvar där.
Tisdag: Tog en fika, haha typ de enda jag minns av den dagen.. Tränade också och skulle dra på fest på kvällen men var så jävla trött så somnade typ klockan 9..
Onsdag: Va på fest hos Saris med massor av nya människor och även saknade vänner.
Torsdag: Haha jag gjorde illa min fot hos Sara så kunde knappt gå. Som tur var så har jag min älskade mami som alltid hjälper mig så hon hämtade mig.
Träffade Alva kollade lite tv-serier, somnade hela tiden, försökte plugga med mormor somnade då också. Somnade till sist åtta på kvällen.
Fredag: Minns intee vet iaf att jag somnade innan middagen mitt i en mening. JA JAG HAR NARKOLEPSI.
Lördag: Alva ringde mig sju på morgonen och jag begav mig hem till henne för att spendera en mysig dag hos henne.
Söndag: Ångest inför idag.
Idag: Sjukhus. slapp skolan. sövdes ner. vaknade efter några timmar, aslökigt med syrgasmask. Nu mår jag bara illa och sjukt dåsig efter de lugnande och sömnmedlet. :(
Imorgon har jag prov och jag har inte pluggat. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0